PPC kampaně - maximální návratnost investic

| Štítky:

PPC kampaně jsou dnes pro mnohé klienty jednou z nejlépe vynaložených investic do marketingu. Na rozdíl od jiných SEO služeb nabízí okamžité výsledky a jednoduchou možnost měřitelnosti. PPC reklama poskytuje při správném zacílení a nastavení klíčových slov optimální míru konverze a přináší okamžitý zisk. Je ale časově náročné se kampaním věnovat natolik, aby dosahovaly maximálního efektu. Naši konzultanti se specializují na kampaně pro internetové obchody i informační stránky. Díky využití profesionálních nástrojů pro správu kampaní dosahujeme u klientů optimalizace nákladů a zefektivnění výkonu samotných kampaní.

Optimalizujte PPC kampaně pro maximální návratnost investic

Stanovení strategie

Před spuštěním samotných kampaní s klientem vždy konzultujeme vhodné nastavení a zacílení kampaní, jako jsou klíčová slova nebo rozpočty a zacílení. Naši konzultanti vám představí i další aspekty PPC kampaní, které vám otevřou širší pole pro oslovení klientů. Během konzultace nastavíme i KPI (cíle), což pro PPC kampaně může být například míra konverze nebo počet objednávek.

Mám zájem

Využíváte levná klíčová slova pro vyšší zisk?

Nastavení kampaní

Při nastavení kampaní je důležitou součástí vhodný výběr klíčových slov, která jsou relevantní pro váš segment. Kromě obecných výrazů, se zaměříme i na long-tail výrazy, které sice přináší nižší traffic, ale mají vyšší konverzní poměr. Součástí nastavení kampaní je i počáteční optimalizace výkonnosti kampaní. V této fázi se zaměřujeme na analýzu trendů vyhledávaných termínů a sledování konkurenceschopnosti výrazů. Tím, že sledujeme fráze a optimalizujeme reklamní sdělení, dosahujeme maximálního výkonu s minimálními výdaji.

Mám zájem

Víte, že CTR a skóre kvality ovlivňuje cenu za proklik?

Optimalizace kampaní

Dalším krokem úspěšných kampaní je sledování CTR (míra prokliku). Jde o každodenní náplň práce správců PPC kampaní. Neustálé sledování ceny za proklik, přesuny rozpočtů do sestav, které přináší více objednávek a zisku mají za cíl dosáhnout co nejvyšší míry návratnosti investic. Víte, že existují klíčová slova, která nezná ani vaše konkurence a i přes to jsou vysoce konverzní? Ukážeme vám jak na to.

Mám zájem

Využíváte efektivně remarketing a retargeting?

Pokročilejší nastavení kampaní

PPC kampaně nabízí daleko větší možnosti cílení než jen zobrazování ve vyhledávací a obsahové síti. Při realizaci navrhovaných strategií využíváme s klienty nové nástroje i technologie cílení, které jednotlivé systémy nabízí. Od remarketingových kampaní v AdWords až po nejnovější RTB systémy. Rozšiřte vaše kampaně na místa, kam konkurence ještě nevkročila a buďte první, kdo osloví nové klienty.

Mám zájem

Vyhodnocujete své kampaně?

Vyhodnocení kampaní

Součástí naší spolupráce jsou pravidelná vyhodnocení kampaní. Ke statistikám mají klienti vždy neomezený přístup a průběžně mohou kontrolovat vývoj plnění našich společných cílů.

Mám zájem

Kontaktní formulář