SEO

Jsou vaše stránky optimalizované a dokáží je tak potenciální zákazníci najít? Stačí jedna nezávazná konzultace s námi a hned poznáte prostor, kam své stránky můžete ještě dále rozvíjet. Ukážeme, jak moc se vyplatí investovat do optimalizace stránek a kde všude máte možnosti.

Je SEO jen o pozicích ve vyhledávačích? Optimalizace webových stránek představuje širokou škálu možných aktivit, Díky nim budou vaše stránky dohledatelné a maximálně přehledné. Pamatujte, že potenciální klienti se sice pohybují po celém internetu, ale jen ti úspěšní je přivedou na až své stránky.

Najdou klienti vaše stránky?

Vstupní prohlídka

Každá spolupráce s novým klientem u nás začíná konzultací. To může představovat krátké posezení i kompletní SEO audit stránek. V této fázi zhodnotíme klientovy potřeby a také to, jaké výsledky od spolupráce očekává. Výsledkem konzultace je pak sestavení týmu specialistů, příprava konkrétního návrhu řešení – včetně očekávaného rozpočtu.

Náročnější klienti pak využívají i rozšířených možností:

  • Analýza klíčových slov
  • Strategie linkbuildingu
  • Analýza konkurence
  • SEO audit

Kvalitní přípravou ušetříte náklady na nápravu chyb

On-page strategie

Klíčovým prvkem pro nastavení strategie jsou vaše stránky. Bez kvalitního obsahu, pravidelných aktualizací a vypracovaného UX se už dnes neobejdete. A co teprve, když přidáte personalizaci, možností sdílení obsahu a kvalitní služby? Máte nastavenou správnou kombinací většiny těchto faktorů?

Před začátkem každé spolupráce je nutné stanovit KPI (cíle spolupráce). V případě SEO to bývají nejčastěji měřitelné ukazatele:

  • O kolik procent se vám zvedla návštěvnost?
  • Jak jste dohledatelní ve vyhledávačích?
  • Kolik objednávek přinesly SEO práce?

Povědomí i přehlednost jsou základem úspěchu

Off-page strategie

Jaké jsou tu úkoly pro SEO speciality? Budovat povědomí o značce a zároveň přivádět na stránky relevantní návštěvy. Kromě úpravy vašich stránek navrhneme také strategii týkající se těchto off-page faktorů:

  • Zkušenosti a recenze uživatelů
  • Cross-selling
  • Email-markeitng
  • Linkbuilding
  • PR aktivity
  • Sociální strategie

Dokážete spočítat, kolik klientů přišlo díky SEO?

Monitoring a vyhodnocení

I v oblasti SEO je naprosto nezbytné mít přehled o návratnosti investic. Nejrozšířenějším nástrojem je pro tyto účely Google Analytics. Poskytne vám základní přehled o vašich aktivitách a jejich dopadu na stránky. Proto během první konzultace společně nastavíme cíle, které budou transparentním ukazatelem výsledků spolupráce.

Při monitoringu sledujeme více aspektů:

  • Klíčové návštěvníkovy interakce (konverze)
  • Průběh cesty ke konverzi
  • Logičnost uspořádání webu
  • Chování uživatelů na stránkách