SEO

| Štítky:

Jsou vaše stránky optimalizované? Stačí jedna nezávazná konzultace s námi a hned poznáte prostor, kam se mohou vaše stránky ještě dále rozvíjet. Netrvá to dlouho a nestojí to nic, kromě vašeho času, ale může vám ukázat, jak moc se vyplatí investovat do optimalizace stránek a kde všude jsou vaše možnosti. 

SEO není jen o pozicích ve vyhledávačích, ale představuje širokou škálu možných aktivit, díky kterým budou vaše stránky dohledatelné a maximálně přehledné. Klienti se pohybují po celém internetu a jen ti úspěšní je přivedou na své stránky. Naší specialitou je zvyšování návštěvnosti, obratů a zisků.

Najdou vaše stránky klienti?

Vstupní prohlídka

Před započetím spolupráce s novým klientem v oblasti SEO konzultujeme individuální potřeby, což může představovat krátké posezení nebo kompletní SEO audit stránek. V této fázi se snažíme zhodnotit potřeby klienta společně s tím, jaké výsledky očekává od naší spolupráce. Výsledkem konzultace je pak sestavení týmu specialistů, příprava návrhu řešení konkrétních požadavků včetně očekávaného rozpočtu. Náročnější klienti pak využívají rozšířených možností v rámci:

  • Analýzy klíčových slov
  • Strategie linkbuildingu
  • Analýza konkurence
  • SEO audit

Mám zájem

Kvalitní přípravou ušetříte náklady na nápravu chyb

On-page strategie

Při nastavení strategie jsou klíčovým prvkem vaše stránky. Bez kvalitního obsahu, pravidelných aktualizací a vypracovaného UX se už dnes neobejdete. A co teprve, když přidáte personalizaci, možností sdílení obsahu a kvalitní služby? Jen správnou kombinací většiny faktorů dosáhnete kvalitního propojení. Před začátkem každé spolupráce je nutné stanovit KPI (cíle spolupráce). V případě SEO to bývají nejčastěji měřitelné ukazatele:

  • O kolik procent se vám zvedla návštěvnost?
  • Jak jste dohledatelní ve vyhledávačích?
  • Kolik objednávek přinesly SEO práce?

Mám zájem

Povědomí i přehlednost jsou základem úspěchu

Off-page strategie

Budovat povědomí o značce a zároveň přivádět relevantní traffic na stránky je velmi náročný úkol vhodný pro specialisty v oblasti SEO. Kromě úpravy vašich stránek navrhneme také strategii týkající se off-page faktorů jako jsou:

  • Zkušenosti a recenze uživatelů
  • Cross-selling
  • Email-markeitng
  • Linkbuilding
  • PR aktivity 
  • Sociální strategie
  • a mnohé další.

Mám zájem

Dokážete spočítat kolik klientů přišlo díky SEO?

Monitoring a vyhodnocení

Je naprosto nezbytné mít přehled o návratnosti investic i v oblasti SEO. Nejrozšířenějším nástrojem je pro tyto účely Google Analytics. Poskytuje základní přehled o vašich aktivitách a jejich dopadu na stránky. Během první konzultace společně nastavíme cíle, které budou transparentním ukazatelem výsledků spolupráce. 

Je vhodné sledovat více aspektů:

  • Klíčové interakce uživatele (konverze)
  • Průběh cesty ke konverzi
  • Logičnost uspořádání webu
  • Chování uživatelů na stránkách

Mám zájem

Kontaktní formulář