Marketing na sociálních sítích

| Štítky:

Se stále vzrůstajícím počtem uživatelů sociálních sítí vzrůstá i jejich možnost využití a je důležité zvolit správnou strategii, aby vaše investice a aktivity přinesly očekávané výsledky. Sociální sítě nejsou pouze o prodeji zboží a služeb zákazníkům, slouží jako prostředek komunikace se zákazníky a mohou být i velmi efektivním kanálem zpětné vazby. 

Správná komunikace na sociálních sítích a marketingové aktivity by měly jít ruku v ruce a zajistit vyšší efektivitu kampaní k dosažení vašich cílů.

Vaše konkurence je vidět. A co vy?

Vstupní konzultace

Před tím než se rozhodnete vstoupit na sociální sítě, je vhodné stanovit si strategii a cíle tzv. virálního marketingu. U MediaDoctors přistupujeme ke každému klientovi individuálně a připravujeme strategii šitou přesně na míru. Konzultaci je možné provést osobně či formou videokonference. Zhodnotíme vaše dosavadní působení na sociálních sítích a navrhneme vhodný plán, jak zvýšit efektivitu vaší komunikace.

Nastavení strategie

Součástí úvodní konzultace je navržení KPI. Jedná se o cíle, které můžeme později využít k určení úspěchu nebo vývoje vaší strategie. Například KPI pro sociální sítě může být počet zobrazení virálního videa, které pro účely kampaně společně vytvoříme.

Součástí marketingové strategie na sociálních sítích je maximální možný zásah. Nemusíte být na všech sociálních sítích, ale rádi vám představím možnosti, které nabízí Youtube, Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, a další....

Mám zájem

Máte nastavený profil, aby vás našli vaši klienti?

Nastavení a optimalizace profilu

Základním pilířem úspěchu je správné nastavení a optimalizace profilů na sociálních sítích. Mnoho správců opomíjí klíčové informace o firmě nebo organizaci. Při správném nastavení zvyšujete šanci na správné zacílení co největšího množství vašich klientů a dosažení vašich cílů. Součástí nastavení sociálních sítí je i integrace na webové stránky. Kromě zajištění pravidelné aktualizace obsahu, je to velmi efektivní nástroj na šíření informací o vašich aktivitách. Představte si například situaci, kdy každý klient, který u vás nakoupí o tom bude informovat všechny své přátele na Facebooku. Není tohle jedna z nejlepších forem propagace?

Pokud máte již profily správně nastavené, přišla chvíle zaměřit se na optimalizaci obsahu. Kromě konzistentního obsahu je třeba zvolit vhodnou strategii pro cílové skupiny na sociálních sítích. Existují důležité prvky jako obsah příspěvků/tweetů, pravidelnost aktualizací. Důležité je poskytovat správný obsah lidem, kteří o něj stojí.

Mám zájem

Využíváte sociální sítě k bezplatné reklamě?

Rozvíjení a propagace profilů

Sestavením strategie určujeme jak často a jakou formou propagovat výrobky nebo služby, abychom dosáhli maximálního efektu. Správným nastavením komunikace na jednotlivé cílové skupiny dosáhnete větší loajality. Nestane se to přes noc, ale při správném provedení můžete dosáhnout masivní návratnosti investic. Jakmile dosáhnete určité hranice, je důležité budovat vztahy mezi stávajícími klienty a zároveň stále získávat nové. Přemýšleli jste někdy o tom, jak využít partnerství na sociálních sítích s jinými kruhy, stránkami nebo skupinami? Mnoho firem razí strategii "sólo jízdy" a zapomínají na potenciál, který partnerství a spolupráce na sociálních sítích nabízí.

Mám zájem

PPC na sociálních sítích

Při vytváření strategie nezapomínáme ani na placenou (PPC) část propagace, která se stává stále důležitějším prvkem. Náš tým má bohaté zkušenosti s tvorbou a správou kampaní na sociálních sítích a dokáže je zacílit na vaši cílovou skupinu. V návrhu strategie se navíc dozvíte, co dělat se získaným potenciálem dál jak s ním pracovat, abyste ho přeměnili v zisk.

Mám zájem

Pracujte se svými klienty tam, kde ostatní už nemůžou.

Kontaktní formulář