Webová analytika

Znáte své uživatele dobře?

Jak vypadá průběh spolupráce

Před začátkem každé spolupráce si s klientem stanovíme očekávání a potřeby, které budeme postupně naplňovat. Například pro větší klienty znamenají mnohdy i ty nejmenší detaily na stránkách rozdíl v obratu v řádech statisíců. Naopak pro střední a menší podniky jsou prioritní správná průchodnost webu a větší snaha o individuální přístup. V průběhu spolupráce se zaměříme na:

  • Uživatelské testování
  • Průchodnost a použitelnost stránek
  • Zvýšení konverzního poměru
  • Zvýšení hodnoty objednávky

Pokročilé nástroje

S technologickým pokrokem souvisí i vývoj aplikací pro webovou analytiku. Základním nástrojem tak pro většinu klientů stále zůstává Google Analytics. Při větším objemu dat je už ale zapotřebí vybrat vhodnější nástroj. Existuje více technologií, které dokáží zpracovávat data odlišným způsobem. Proto vybereme vyhovující software, který poskytne požadovaná data.

Pilířem úspěchu je kvalitní web

EasyShop

Už od roku 2000 určujeme trendy v internetovém obchodování a spolu s našimi klienty budujeme prosperující eshopy. K dosažení úspěchu využíváme vlastní řešení a k podpoře svých klientů využíváme maximální možnou podporu ze strany společnosti i vývojového týmu. Internetové obchody postavené na platformě EasyShop jsou dnes jedničkami na trhu ve svých oborech.

WebGet

Pro webové prezentace jsme vyvinuli platformu postavenou na nejmodernějších technologiích, která se dokáže přizpůsobit individuálním požadavkům klientů. Prezentace je pro mnoho firem důležitou součástí jejich podnikání a my jim v tomto směru vycházíme maximální vstříc. Společně s našimi specialisty postavíme nadčasové řešení, které posune vaši společnost před konkurenci.